søndag 2. mars 2008

Rødvin

...hjelper mot alt. Bortsett fra kanskje tørsten.

I går drakk jeg en som slett ikke var så verst, men det betyr ikke at jeg klarer å huske navnet på den for det. Noe italiensk. Fiffig liten sak. Kombinert med superMaiken, American Idol (de første auditionene) og passe vinhappy skravling, ble det en veldig fin kveld i går. :) Høydepunktet var selvfølgelig marinbiologen (det var ihvertfall noe med hav og sånt *blånn* ) som het Killawee. Stort bedre enn det blir det ikke!

I morgen må jeg rydde kontoret mitt. I morgen. Døra holder nok en natt til. Papirløst samfunn, yeah right. Det ligger antageligvis en middels stor regnskog i arkformat på skrivebordet mitt.

Åh! Jeg elsker å kjøre tog. Det er så utrolig deilig, passe myke seter, passe høy fart, passe langt mellom stasjonene og ikke så veldig mange teite reklamer på veggene. Hadde nå bare iPoden min oppført seg litt bedre, hadde det vært Den Ultimate Opplevelsen. Min elskede iPod, en gammel miniPod, er nemlig ikke helt det den en gang var. Nå krever den omtrent tre timer lading for å holde koken i en time, og jeg er nødt til spørre meg selv om et bra design er nok for å tilfredstille mine krav til duppeditter. Jeg synes nemlig at den gamle, gode(?) miniPoden ser helt strålende fantastisk ut, og rynker på nesen av nymoderne, fargeflashende, videospillende dingser. Makan. Ungdommen nå til dags, og alt det der. Nå må dere huske at hun som sier dette er hun som ønsker/ønsket seg CD-spiller, polaroidkamera og platespiller. Alt i 2008. Jeg sørger nesten litt over kassettspillerens undergang fortsatt.

Ingen kommentarer: