tirsdag 18. mars 2008

Svada

Ingen skal si at overskriftene mine ikke er ærlige, i hvert fall. *stolt*

I dag har jeg ikke så mye konstruktivt å skrive, bare masse fnising, litt overbærende knegging (for dere som er inn i forumsmileyverden) og så har jeg jo møtt nye mennesker i dag! Fine nye mennesker, til og med. Det er alltid kult.
Oslo er fortsatt altfor full av mennesker, og jeg venter på at de skal sette seg inn i SUV'ene sine og dra til Påskefjellet eller Påskekysten. Kom igjen, hva er det dere venter på? La meg ha brosteinene og trikkene i fred!
Det skal snø ganske tett der nede, og gjerne i kombinasjon med noen flyvende griser, før jeg tilbringer påsken på fjellet. Man har da tross alt vokst opp der oppe, og har hvert år med økende fascinasjon og irritasjon observert de BD-registrerte bilene som skled seg gjennom svingene på sommerdekk og med en verdensmester bak rattet. Det eneste som er mer harry enn afterski, er å faktisk ta på seg skiklær etter å ha sittet hele dagen i høye hæler på en eller annen hotellbar for å passe inn på afterski'en. De finnes der ute. Mange også. Jeg har møtt dem, og løpt i den andre retningen så fort mine skjelvende knær klarte.

Når sant skal sies kan det også være at denne innstillingen til påskefjellet har noe bakgrunn i bitterheten over at min rygg ikke duger til offpist-kjøring lenger, men det overser jeg glatt. Det er aldri bra pudder i påska uansett. *sukker tungt*

Ingen kommentarer: