torsdag 28. februar 2008

Noen ganger er det helt allright.

...for å si det med Odd Børretzen. Jeg er helt sikker på at min gamle norsklærer hadde blitt glad for det. Da mener jeg selvfølgelig ikke gammel i vanlig forstand, men rett og slett at hun jo ikke er norsklæreren min lenger, og når hun ser alle de håpløse grammatikalske feilene mine er hun nok glad for det.

Nå er kanskje ikke ting helt på topp for tiden, men det blir nok bra til slutt. Bare spør Timbuktu. :D Jeg har noen flotte venner der ute! *vinker til alle sammen* Det er så godt å vite at jeg blir tenkt på, og at jeg kan stikke innom for å skravle om alt eller ingenting. Egentlig er det ikke så dumt å drikke kaffe og traske rundt i byen heller. Fiiiine byen. Min by. Nemlig.

Nå sover arvingene, og jeg skal jobbe. Hups. Hvordan havnet jeg her da, mon tro? Si det. Merkeligere ting har hendt.

Men nå. NÅ skal jeg jobbe. Merkeligere ting enn det har også hendt, dog ikke like ofte.

Ingen kommentarer: