fredag 8. februar 2008

Prioriteringer

Ting jeg burde gjøre i dag:

  • Rydde kjøkkenet
  • Rydde stua
  • Rydde barnerommet
  • Rydde gangen
  • Rydde badet
  • Rydde soverommet
  • Rydde kontoret
  • Vaske alle de ovennevnte
  • Sortere papirer
  • Henge opp bilder
  • Slåss med klesmonsteret
  • Vanne blomster
  • Lese pensum
  • Gjøre bedøk-oppgave
  • Spise sunn frokost. (Lunsj?)
  • Planlegge middagen
  • Handle mat
  • Sette bilder i album
  • Skrive timeliste

Ting jeg faktisk gjør i dag:

  • Spiser usunn frokost (lunsj?)
  • Hører på musikk
  • Sitter i sofaen
  • Har laptopen på fanget
  • Blogger
  • Tøyser rundt på forum
  • Skravler på msn
  • Leker med kattungen
  • Vurderer å lese ut "Great expectations" i løpet av dagen
  • Ignorerer klesstativ, smulete gulv, mengder med klesvask, oppvask og deres like.

Sukk.

4 kommentarer:

alfaCharlie sa...

Jøss. Prikkene mine ble blomster.

Anonym sa...

Og dette er feil fordi?

(Interessant å høre om spontant blomstrende kulepunkter, forresten.)

Anonym sa...

Fine blomsterprikkene.
Og jeg er glad for at du tar deg tid til de VIKTIGE tingene i livet. My fellow sjuske. *smasker på ac*

Linda

alfaCharlie sa...

Nei, jeg mente vel aldri at dette var feil, sukket på slutten var selvfølgelig av glede, ikke av tristesse. ;)

Siden sist har jeg vannet blomster.