torsdag 14. februar 2008

60 things

Jah, livet er ikke helt blogworthy om dagen, så for å ha noe å skrive om som det er ok å skrive om stjeler jeg en greie fra en hysterisk morsom blogg jeg stadig kikker innom.

Because I Said So!

60 Things You Possibly Didn't Know About Me

1. What is in the back seat of your car right now?
Hm. To stk. barneseter, et ukjent antall lekebiler, sikkert smuler nok til å mette alle Oslos duer, og nærmere enn det vil jeg helst ikke kikke.
2. When was the last time you threw up?
Det tror jeg at jeg har blogget om før, hvis ikke det har vært noe intens fyllesjuke i mellomtiden som jeg har fortrengt.
3. What's your favorite curse word?
Nei, si det. "Din Frp'er", kanskje?
4. Name 3 people who made you smile today?
Obviously Noah og Theo, og så var det ei utrolig skjønn liten jente på Noahs avdeling som hadde det rammeste superheltkostymet på seg.
5. What were you doing at 8 am this morning?
Lagde mat, pakket matpakker, kledde på unger, kledde på meg, ignorerte sminke, foret katter, jah, det vanlige.
6. What were you doing 30 minutes ago?
Ikke mye. Mailet litt, surfet litt. Burde absolutt gjort noe helt annet.
7. What will you be doing 3 hours from now?
Forhåpentligvis lukke permene etter å ha gjort meg ferdig med dagens jobb.
8. Have you ever been to a strip club?
Nei. [insert funny comment]
9. What is the last thing you said aloud?
Ja, hva var det? Antageligvis "den er grei, ser deg etterpå" eller noe i den duren.
10. What is the best ice cream flavor?
Oooh. Tricky. Jeg må gå for lollipopsorbet. Det er det nærmeste jeg kommer Nirvana.
11. What was the last thing you had to drink?
Hey! Rødvin! (og nei, det er ikke sånn som dere tror. Jeg har bare ikke drukket noe i dag ennå, rødvinen ble konsumert i går. Eller teller kanskje vannet som jeg nok fikk i meg da jeg pusset tennene?)
12. What are you wearing right now?
*host* Dette er pinlig. Jeg vurderer å lyve. Dere vet sånne velourdressting som man helst ikke skal ha på seg hvis man ikke har førti i feber eller noen annen lignende unnskyldning? Jeg har på en sånn en. Brun. Med gull på. Hva verre er, jeg hadde på den da jeg leverte ungene i dag også. Forfall, forfall. Snart blir det allværsjakker og Eccosko.
13. What was the last thing you ate?
Brødskiver med makrell i tomat, majones og salt. Ingen höydare.
14. Have you bought any new clothing items this week?
Jepp, et marihønekostyme til min yngste håpefulle.
15. When was the last time you ran?
Jeg løp helt sikkert etter en av pøbelspirene i dag tidlig.
16. What's the last sporting event you watched?
Sånn live, lissom? Det må vel bli Enga-Storhamar på Jordal Amfi.
18. Who is the last person you emailed?
Noe FAU-opplegg.
19. Ever go camping?
Ikke hvis jeg kan unngå det, nei!
20. Do you have a tan?
Fnis. Nei. Er det nå jeg skal fortelle den litt småfestlige og pinlige spraytanepisoden? Nei. Ikke i dag heller.
24. Do you drink your soda from a straw?
Slett ikke.
25. What did your last IM say?
Hvis vi sier msn i stedetfor, så var det vel sikkert noe usedvanlig saklig og viktig, tenker jeg.
26. Are you someone's best friend?
Tror det? Håper det.
27. What are you doing tomorrow?
The works. Litt familierelatert, jobbing, og så den forferdelige innsendingsoppgaven i juridiske emner som jeg er så usikker på.
28. Where is your mom right now?
Hun er vel snart på flyplassen i Nice, tror jeg. Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt.
29. Look to your left, what do you see?
Marilyn Monroe og Elvis Presley i glass og ramme på kontorveggen min.
30. What color is your watch?
Den er stål og blå, men jeg bruker den nesten ikke, for den har skarpe kanter og det er rett og slett uforenlig med småunger.
31. What do you think of when you think of Australia ?
Akkurat nå, at Australias regjering endelig har gitt en (forsinket) unnskyldning for den barbariske behandlingen av aboriginerene. Jaggu på tide, og skamme seg! Ellers tenker jeg som oftest på slanger, og trekker beina mine godt oppunder meg.
32. Would you consider plastic surgery?
Njaei. Man kan jo alltids ha lyst, men jeg tror ikke at jeg noen gang kommer til å faktisk vurdere det seriøst. Håper jeg.
33. What is your birthstone?
Ametyst, tror jeg.
34. Do you go in at a fast food place or just hit the drive thru?
Åh, jeg blir i bilen hvis det er noensomhelst mulighet for det. *lat*
35.How many kids do you want?
Jeg er godt dekka der, thank you very much.
36. Do you have a dog?
Hulk. Sårt tema.
37. Last person you talked to on the phone?
Manneslasken, tror jeg. Eller søsteren min.
38. Have you met anyone famous?
Eh. Alt er relativt, eller hva?
39. Any plans today?
Jepp. Jobb, skole, hente opphavet på Gardermoen osv osv.
40. How many states have you lived in?
Hm.
41. Ever go to college?
As we speak.
42. Where are you right now?
På kontoret.
43. Biggest annoyance in your life right now?
Don't get me started. ;)
44. Last song listened to?
Skavvise, lurer på om det var noe National Bank på radioen i sted.
46. Are you allergic to anything?
Bygdedyr.
47. Favorite pair of shoes you wear all the time?
Det er pur ondskap å be meg velge mellom barna mine. :D Nei, egentlig har jeg ikke noen sko som jeg liker veldig godt som jeg bruker heeeele tiden. Man har da en variert garderobe.
48. Are you jealous of anyone?
Næsj.
50. Is anyone jealous of you?
Det må man jo gå ut i fra.
51. What time is it?
Jobbetid. *host*
52. Do any of your friends have children?
Ja.
53. Do you eat healthy?
*ler høyt* Ja jøss. Dritsunt.
54. What do you usually do during the day?
Jeg sitter ihvertfall ikke på msn, forum, blogger og spiller kabal. Slett ikke.
55. Do you hate anyone right now?
Nei. Man må jo bry seg for å kunne hate.
56. Do you use the word 'hello' daily?
Nope.
58. How old will you be turning on your next birthday?
Sukk. 25. Alderen tynger.
59. Have you ever been to Six Flags?
Eh. Nei.
60. How did you get one of your scars?
Man må jo ha nødutgang når ingenting annet fungerer.


(Og ja, jeg har også lagt merke til at nr. 57 var borte!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

*ignorerer allværsjakkekommentaren*

-m-

Heidi sa...

Og ecco sko kommentaren :snurt:

alfaCharlie sa...

Haha, mente ikke tråkke på noen såre tær her, altså. Eller. Who am I kidding. Selvfølgelig mente jeg det. *peker nese*