lørdag 26. april 2008

Vi prøver igjen

Altså, nei, det gjør vi ikke, men jeg prøver igjen. Blogg og sånt. Dagens soundtrack er Jokke, det funker bra. I dag har jeg brutt sammen i krampegråt over noen andres lykkelige kjærlighetshistorie, og følte meg skikkelig, skikkelig egoistisk et øyeblikk og hadde aller mest lyst til å si et eller annet drittalt om at "han er sikkert en frosk han også, du har bare ikke oppdaget det ennå, herlighet så treig du er" eller noe, men det klarte jeg (heldigvis) å droppe, og innser at det ikke er tid for å være bitter, utslitt eller bitchete, selv om det noen ganger virker fristende.
Til tider kan det være litt vanskelig å sortere alt som skjer, i hvertfall når det stadig renner på med nye begivenheter, men jeg tror, eller riktigere, jeg håper, at det nå ikke skjer så mye mer. Drømmen om et A4-hverdagsliv er absolutt til stede, og jeg skal puste letta ut den dagen min største bekymring er hva jeg skal lage til middag. Eller om jeg har igjen mykgjøring, eller noe annet sånt trivielt. Ikke minst skal det bli veldig fint når jeg ikke henger meg opp i alle låttekster og assosierer som ville rakker'n til mitt eget liv.
Men, dette skulle ikke bli et sånt sutreinnlegg, det skulle bli et sånt "nå bretter vi opp ermene og tar tak og sola skinner og alt det der".

Tjah. Ikke helt der ennå, nei. Jaja. Prøvde, i alle fall!

Ingen kommentarer: