torsdag 3. april 2008

Dagens dont

I dag tidlig spurte min eldste pent om han kunne få være hjemme fra barnehagen. Helt greit! Nå har jeg to duploingeniører som leker pent sammen, og det burde jeg kanskje ikke sagt, for da jinxer jeg sikkert hele opplegget.

Planer for dagen: Nada. Kaffe, internett, litt ekstremtnødvendig husarbeid hvis jeg gidder, og bare sløving. En tur ut med gutta, kanskje. Det er jo vårlige temperaturer og greier. Dusje? Tja. Jo. Dusje er nok lurt. I kveld skal jeg ut av heimen, og jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal dra hen ennå. Time will show. Egentlig vurderer jeg å begynne å blogge på engelsk, om ikke annet så for å brushe opp kunnskapene litt. Så kan dere som leser få more dere med å kommentere opplagte feil og pinlige grammatikalske bommerter. Det aner meg at noen av dere (og dere vet hvem dere er!) hadde kost seg veldig med det. ;)

Akkurat nå er Madrugada på radioen. Jeg liker Madrugada. Sivert Høyem har den rammeste stemmen! I det hele tatt har jeg innsett at det er veldig mye bra norsk musikk som jeg ikke har giddet å hørt på før, som er vel verdt å høre på. Jeg skjemmes og gremmes og ...ja. Alt sånt.

Dette er bare svada. Det kommer vel ikke som noen bombe. Jeg prøver generelt å tenke minst mulig om dagen. ;) Det fører med seg usedvanlig mange teite tanker som kommer når man ikke skal tenke, og de må jo dokumenteres de også, som alt annet.

Ja! Jeg har tatt noen sånne personlighetstester, husker ikke navnet akkurat nå *blånn*, men jeg er uansett en ENFP. Hvis noen hadde nevnt det, og ikke minst hvordan de vanligvis oppfører seg _før_ jeg ble 18, hadde jeg kanskje tatt hintet da, mon tro? Neppe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg anbefaler Lars Bremnes! Beste norske musikken som finnes :-)

-=Jeanette=- sa...

:klem:
Fra en sånn der ENFP-er, til en annen.