fredag 9. mai 2008

Long time no see

Bloggen har blitt neglisjert. Det er bare å beklage. Ting Tar Tid, og jeg har ikke tid. Derimot har jeg en verden på skuldrene. Det føles i hvertfall sånn. *sutre* This too shall pass? Ja, men ikke uten hjelp. Karma og jeg er ikke på lag. Jeg må ha tråkket på en eller annen høyt-på-strå-maur eller noe. Uansett, det er noe dritt, men dritt gjør blomstene finere. For å bruke en ikke helt skjønn beskrivelse. :-D
Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne be alle som maste på meg om å holde kjeft, alle som klager over uvesentlige trivialiteter om å holde kjeft, alle som sutrer på t-banen om hvor kjipt det er at de ikke fikk grillet akkurat den dagen om å gå og leke på motorveien, men det er så lite fruktbart. En dag skal jeg også klage over grillfester som går fløyten. Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: