fredag 14. desember 2007

Florence Nightingale

-go home!

Jepp, etter en uke som sykepleier for barna og meg selv føler jeg meg nå dreven og utlært i faget. Haha.

Storebror er på plass i barnehagen igjen, etter en ukes hjemmesitting, og da overtar lillebror stafettpinnen og blir hjemme med feber og gryende hoste. Mor blir TV-slave og nettslave, og mine gode forsetter om å ta en hvituke i forhold til diverse fora gikk rett i dass.

I kveld skal jeg ut av huset, nå er det jammen på tide før jeg utvikler en slags sosialangst pga. mangel på å se mennesker IRL. Husmorpils er fine greier. Tidlig ut, tidlig hjem, tidlig opp dagen etterpå. (Kanskje.) Man blir ikke så sløv av slikt. *klamrer meg til halmstrå*

Noen som har et middel mot psyko vaskemaskiner? Jeg tror jeg trenger Ghostbusters på døra.

Ellers er det lite å melde, men jeg håper å snart kunne beskrive i fiffige ordelag om begivenheter som skjer utenfor hjemmets lune (v)rede også.

Stay tuned.

Ingen kommentarer: