mandag 3. desember 2007

Blablabla og så videre.

Intet nytt under solen.

Fortsatt ikke ordentlig snø. Tusen takk til muttern og fattern som sender meg snømms'er fra fjellheimen. Hjertelig takk. Det føles myyye bedre nå.

I går så jeg "Troy" på tv3. For en pinlig dårlig film. Brad Pitt burde gå litt inn i seg selv og tenke over om det virkelig var sånn Akilles burde ha blitt tolket. I think not.

Hele helgen har jeg ligget på sofaen eller i senga, full av selvmedlidenhet og hodepine. Litt posteksamensstress, og ikke minst frustrasjon over å stadig oppdage små, teite blundere som jeg gjorde i de fire timene i en tennishall på Hasle.

Humøret er, som den oppmerksomme leser kanskje har fått med seg, ikke helt på topp. Det blir ikke bedre av å bare høre på deppemusikk og lese triste bøker, så nå er jeg på jakt etter en liten humørboost. Det hjalp litt å snuble over en rødvin i skapet, og det hjelper litt med peanøttsmør. Rødvin og peanøttsmør sammen tror jeg ikke hjelper noenting, men man skal jo være forsiktig med å si sånt uten å ha prøvd engang!

Nå hører jeg sofaen rope på meg. I shall obey!

Ingen kommentarer: