tirsdag 29. juli 2008

Tja, si det?

Det er vanskelig å blogge om dagen. Her er ting i en slags stikkordform. Lange setninger er slitsomt. *latsabb*

  • Fluer er noe herk. I hvertfall når det blir et par millioner av de i leiligheten samtidig.
  • Barna er hjemme igjen. Jeg er lykkelig. Håper jeg har lært noe av denne altfor lange stunden borte fra de, og husker på perspektivet når tidsklemma strammer inn igjen.
  • Jobb er fint. Jobb er supert. Jobben min er den beste. Jeg elsker jobben min.
  • Selvfølelse er vanskelig, og avhengig av altfor mange utenforliggende faktorer.
  • Det er stor forskjell på selvtillit og selvfølelse. Stoooor forskjell.
  • Det kan bli for mange katter på en gang. *gal kattedame*
  • Regninger er veldig fine når det står "betalt" på de!
  • Musikk er essensielt. Akkurat nå er BigBang et fint soundtrack.
  • Man skal slett ikke kimse av Iron Maiden som soundtrack heller. ;)
  • Det er fint å kunne høre på Jokke igjen uten at det gjør vondt.
  • Noen ganger gjør det fortsatt vondt å høre på Jokke.
  • Det er bare bullshit at man skal høre på magefølelsen. Den kan ta veldig, veldig feil.
  • Venner er gull verdt.
  • Klær kan alltids ryddes senere.
  • Det er egentlig ingen grunn til å være redd for tordenvær og sterk vind.
  • Det går an å være redd allikevel.
  • Selvfølgelig er det helt normalt å bli språkforvirret. *fnys*

Sånn.

Ingen kommentarer: