søndag 6. juli 2008

Inkompetent

Det er det jeg er. På kjøkkenet, that is. Selv en sånn pakke med "bland i egg og smør og voila, ferdige browniecookies" klarer å overliste meg. Vel, resultatet blir forhåpentligvis spiselig selv om det visuelle kanskje ikke er helt som ønsket. Det er usikkert om noen kommer til å tro meg hvis jeg skylder på stekeovnen, men den er ikke helt samarbeidsvillig, altså.

Uansett, ellers begynner jeg å bli mer og mer kompetent på de store ting, som å få til å leve og sånn. Å leve livet mitt på den måten jeg har lyst til å leve det, merkelig at det skulle være så vanskelig, men nå begynner jeg å få teken. Mye har skjedd siden sist blogginnlegg, livet har forandret seg, og jeg har kjent på en merkelig, liten følelse som minner sterkt om det som vanligvis blir beskrevet som lykke. Da snakker jeg ikke om "lykke" som i "jeg fikk god feedback fra noen andre", men "lykke" som i "nå har jeg det ordentlig bra med meg selv, helt uavhengig av alle andre". Sommerfuglene og jordbærene begynner absolutt å gjøre seg gjeldende, og alt som må takles har blitt lettere å takle.

Fint, ikke sant?

1 kommentar:

Anne sa...

Fint. Definitivt.