mandag 2. juli 2007

Hva skal man skrive om når man egentlig ikke har noe å skrive om?

Det lurer jeg på i dag. Jeg nekter å gå med på at mitt liv er så lite interessant eller innholdsrikt at jeg ikke en gang klarer å skrive noen linjer med noenlunde nyhetsverdi.

Nytt å melde herfra er at jeg skal begynne å studere på deltid til høsten, i tillegg til jobb og barn. Skal bli litt spennende å se hvordan den sjongleringen går. Hvis jeg mot formodning skulle få noen av "ballene" i hodet, håper jeg det ikke er barna.

Fotballhumøret er ikke på topp, men man er jo ikke helt ukjent med at de lagene jeg har tapt mitt hjerte til ikke alltid presterer like bra. *sukk*

Ellers svirrer tankene stadig rundt lille R, en liten gutt på halvannet år som har fått kreft. Ting blir satt i perspektiv, og plutselig var det ikke like slitsomt å våkne fem-ti ganger hver natt allikevel.

Sjekk ut bloggen hans fantastiske mor oppdaterer: http://www.minstemann06.blogspot.com/

Ingen kommentarer: