onsdag 27. juni 2007

Prestasjonsangst.

Hei.

Jepp, nå har jeg laget min helt egne blogg. Og nå senker angsten seg. Hva skal jeg skrive? Skal jeg være morsom? Seriøs? Dyp? Poetisk? Kommer noen faktisk til å gidde å lese dette?

Time will show.

En kort presentasjon av undertegnede:

Jeg er... tja. Jeg er. En kvinde! Ung sådan. Forholdsvis, i hvertfall. Bosatt (og dette er viktig) i hovedstaden, Tigerstaden, Oslo. Hvorfor er det viktig? Jo, fordi mitt "Jeg" i stor grad er preget av gleden av å endelig bo i Min By, å endelig kunne traske i timesvis i gater som jeg ikke har gått i før, å endelig kunne føle meg hjemme.

Mine to barn er min store stolthet og glede. Helt objektivt vil jeg hevde at disse to gutta er universets vakreste skapninger, underligste vesener, skarpeste hjerner, innehavere av de klareste øyne og mest melodiøse stemmer. Dessuten er selvfølgelig begge to kommende fotballstjerner av et kaliber man aldri før har sett maken til.

Mannen min har vært min fra han var 17 og jeg var 15. Vi er mer enn bare gift, vi er kompiser og sjelefrender. (Klisjéene trenger seg på, så jeg stopper her.)

Interessefeltene mine går fra den ene ytterkanten til den andre. Kunst, fotball (Enga og Liverpool, selvfølgelig), klassisk musikk, rock, bøker, tegneserier og film. Ikke spør meg hva som er favoritten, jeg har ikke peiling.

Ellers? Uff, jeg skrev en kort presentasjon, gjorde jeg ikke? Alle elsker å snakke/skrive om seg selv. *virtuell rødming*

Jeg tror vi slutter der.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*beæret*
jeg er din første kommentator :D
børsta støv av min gamle blogg. sletta all skiten som var der,og klar til å starte på ny :)

Lisemor sa...

Grattis med blogg!
Jeg opprettet også en for en stund siden, men har ikke komemt lenger enn å åpne den... Blir spennende å se hvordan dette tar form :-P

Anonym sa...

Grattis med blogg. Skal bli gøy å følge med på dine sprell. Og ikke minst den nervepirrende fotballsesongen vi nå er inne i og som ikke går vår vei.

Isabel

Anonym sa...

grattis med blogg.... siden vi bor så langt fra hverandre er det jo flott å kunne følge med på livet ditt her.... HA HA HA HA